Kjære Kaisa,

så hyggelig å høre fra deg igjen, ja, det er lenge siden. Og så heldig du
er at du får jobbe med ordentlig konservering! Gratulerer!

Vi driver mer og mer med et slags Revita prosjekt, og forbereder samlingen
til flyttingen til Vestbanen i 2020 (da er jeg en heldig pensjonist). I
tillegg litt utstillingsmonteringer, men ingen ordentlig konservering. Men
det er gøy å få se alle gjenstander til samlingen :-)

Jeg sendte mitt forespørsel til Texcons, det er jo antakelig måten du fikk
det og, men jeg har aldri hørt noe om Fossshape fra dem og har ikke fått
mailen min i min egen innboks. Har du fått noen av disse rapportene enda?

Til min skam må jeg innrømme at jeg har hatt 2 stykker Fosshape (begge
tykkelsene) i skapet hjemme i mer enn 2 år. Var ganske begeistret etter at
jeg kjøpte de, men fikk aldri tid til å gjøre noe med dem på jobb. På tide
å komme i gang! Det ligger veldig fine 'bruksanvisninger' på Youtube og
Maggie Dobbie har skrevet om det i ICON magazine. Fortell om du prøver det
ut!

Beste hilsner,

Angela